pendapat anda tentang blog saya?

Thursday, September 25, 2008

batik local


ni hari aku lepak jer.....,bos xda.....!
dapatlah aku buat lukisan ni..........,
ada tak macam baju raya korang? atau macam kain langsir kat umah?
tak pun macam kain batik mak-mak mentua ke atau pun korang punya sendiri..
kain corak ni memang tak da jual kat mana-mana tau....aku sendiri yang design....hakmilik kekal.......jangan ada yang copy plak.......kalu nak,jumpa aku......aku memang suka melukis andai waktu terluang.......
perhatian , aku melukis ni kat komputer...bukan komuter.banyak lagi yang aku nak lukis ni,dah siap kang,aku publish.......biarpun tak secantik..lukisan pelukis terkenal tapi aku tetap bangga dengan lukisan aku. ............

2 comments:

Ck said...

putra-ko lukis gambar akak satu.

Mery Nur Aini said...

indonesia banget....